REKLAMA

ZTM: Zmiana limitów miejsc w autobusach, wznowienie obsługi klienta

RZESZÓW / PODKARPACIE. Od 1 czerwca zostaje zwiększona maksymalna ilość miejsc w autobusach komunikacji miejskiej. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie poinformował także o wznowieniu obsługi klienta w swojej siedzibie, we wszystkich sprawach.

Komunikacja miejska w okresie Wszystkich Świętych

Foto: UM Rzeszowa

Informujemy, że od dnia 1 czerwca br. maksymalna ilość osób podróżujących jednocześnie w autobusach komunikacji miejskiej w Rzeszowie wynosi 50 procent liczby wszystkich miejsc siedzących i stojących przy jednoczesnym pozostawieniu co najmniej 50 procent miejsc siedzących wolnych – podaje rzeszowski ZTM.

Zwiększenie limitu miejsc w autobusach miejskich jest zgodne z  Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2020 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz. 964).

Zmiany w limitach miejsc rzeszowskiej komunikacji miejskiej wyglądają następująco:
– w autobusach elektrycznych może przebywać maksymalnie 39 osób;
– około 45 osób może znajdować się w autobusach 10- i 12 metrowych (zależnie od rodzaju pojazdu);
– 70 osób to maksymalna liczba w autobusach przegubowych.

W dalszym ciągu obowiązuje zasada, że co drugie siedzenie musi być wolne. Miejsca te zostaną oznaczone taśmą informującą o wyłączeniu ich z użytku.

Bardzo prosimy przestrzeganie nowych ograniczeń – apeluje ZTM w Rzeszowie. 

 …

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, również od 1 czerwca br., otwiera swoją siedzibę dla mieszkańców. W budynku znajdującym się przy ulicy Trembeckiego 3 będzie możliwa bezpośrednia obsługa klienta we wszystkich sprawach.

Warunkiem koniecznym jest wcześniejsze uzgodnienie terminu załatwienia sprawy za pośrednictwem telefonu lub e-maila.

– Jeśli Państwa sprawa nie wymaga osobistego stawiennictwa w naszej siedzibie zalecamy załatwianie sprawy telefonicznie, e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP – informuje ZTM w Rzeszowie.

Kontakt:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl

Przyjęcie stron będzie się odbywało z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. Każdy z interesantów będzie zobowiązany nosić maseczkę. Na parterze będzie udostępniony płyn do dezynfekcji rąk. Wejście do budynku będzie wyłącznie od strony ul. Stafieja. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów – dodaje ZTM

W dalszym ciągu nie będzie pełniony dyżur w sprawie odwołań od wystawionych wezwań do zapłaty opłaty dodatkowej (tzw. mandatów).

ZTM zachęca także do zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.

Źródło: ZTM w Rzeszowie

 

01-06-2020

Udostępnij ten artykuł znajomym:




Dodaj komentarz

Zaloguj się a:

  • Twój komentarz zostanie wyróżniony,
  • otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
  • czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.

Inline
Inline