RZESZÓW. Wpłaty z tytułu podatków, opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych należy dokonywać na nowe rachunki bankowe.
Powodem jest zmiana obsługi bankowej Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta. Od początku roku obejmuje ją PKO BP SA.
Informacja o nowych numerach rachunków bankowych jest do uzyskania w wydziałach urzędu i jednostkach organizacyjnych.
Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy pod nazwą „Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów” o numerze: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423.
Wpłaty podatków i opłat dokonywane w okresie od 1 stycznia br. do 31 marca br. na dotychczasowy numer rachunku w Pekao S.A. I/O Rzeszów będą realizowane przez ten bank i księgowane na poczet należności podanej w tytule wpłaty.
Z dniem 1 kwietnia br. dotychczasowe rachunki w Banku Pekao S.A. I/O Rzeszów zostaną zamknięte, a wpłaty dokonywane po tym terminie będą zwracane wpłacającym.
Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy pod nazwą „Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów o numerze: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423.
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.