RZESZÓW. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania była organizatorem Gali antyreklamy, czyli wydarzenia na którym odbył się pokaz najgorszych reklam minionego roku. Impreza odbyła się w siedzibie WSiZ w Kielnarowej k. Rzeszowa.
Na początku przedstawione zostały cechy, jakie powinna posiadać dobra reklama oraz procentowy jej udział w poszczególnych mediach. Po tym wyświetleni zostali laureaci pierwszej edycji gali, m.in. Śledź w Gdyni, czy niesławny spot elektrycznych papierosów Cigger z Olafem Lubaszenką. Następnie przyszła kolej na przedstawienie kandydatów do niechlubnej nagrody. Pokazy podzielono na pięć kategorii: komercyjna, biznesowa, polityczna, społeczna oraz outdoorowa, po pięć reklam każdego rodzaju.
Po wyświetleniu wszystkich reklam danej kategorii, zebrani widzowie oddawali głosy na swoich faworytów. Po zliczeniu głosów ogłoszono “laureatów”: klip przygotowany przez militaria.pl, reklama mieszkań LC Corp w Ząbkach, spot wyborczy Angelus Silesius, kampania społeczna czytaj – podrywaj oraz billboard Zrobię Ci dobrze… reklamę Agencji P…. Design.
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.