REKLAMA

Wolt – nowa platforma do zamawiania jedzenia w Rzeszowie

RZESZÓW / PODKARPACIE. Od połowy kwietnia mieszkańcy Rzeszowa mogą zamawiać swoje dania za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrany w charakterystyczny, niebieski strój kurier potrzebuje średnio 35 minut, aby dostarczyć posiłek pod wskazany adres.

Wolt Rzeszów1
Foto: mat. prasowe / Wolt

Wolt poszerza obszar swojej działalności o Rzeszów. Od połowy kwietnia mieszkańcy miasta mogą zamawiać dania, z wykorzystaniem platformy Wolt. By złożyć zamówienie, należy wejść na stronę www.wolt.com lub skorzystać z aplikacji Wolt.

Z okazji inauguracji swojej obecności w Rzeszowie, Wolt oferuje specjalną promocję. Wszyscy użytkownicy ze stolicy Podkarpacia, którzy rejestrując się w aplikacji wpiszą kod HELLORZESZOW otrzymają zniżkę 30 zł (3x 10zł) na pierwsze zamówienia w dostawie.

Przygotowując się do uruchomienia naszych usług w Rzeszowie przeanalizowaliśmy przede wszystkim potrzeby oraz preferencje mieszkańców miasta, ponieważ są one dla nas szczególnie ważne. Na ich podstawie mogliśmy stworzyć listę rekomendowanych i sprawdzonych restauracji, z którymi rozpoczęliśmy współpracę. To istotne, ponieważ zawsze stawiamy przede wszystkim na jakość. A to oznacza, że odpowiadamy nie tylko za to jak dostarczamy, ale również, za to, co trafia do naszych klientów. Mam nadzieję, że mieszkańcy Rzeszowa docenią ten fakt, a tym samym szybko zyskamy ich sympatię oraz zaufanie – mówi Karol Siarka, Jr. Operations Manager w Wolt Polska.

 

Obecnie kurierzy Wolt dostarczają dania z kilkudziesięciu rzeszowskich restauracji m.in.: Chilita, Under Seaoul, Krowarzywa, Oro Ristorante, czy Wina Dajcie, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Wraz z nią poszerzony zostanie obszar miasta, na terenie którego realizowane będą dostawy.

W tej chwili dowozy realizowane są na osiedlach: Śródmieście, Baranówka, Nowe Miasto i w części Pobitna. Szczegóły śledzić można w aplikacji lub na stronie firmy. Koszt dowozu zaczyna się od 1,99 zł. Na platformie można znaleźć również zmieniające się regularnie oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials).

 

Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Zespół ten czuwa, aby każda dostawa była zrealizowana na najwyższym poziomie.

Jak chwali się Wolt, pod względem responsywności jest on jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty.

W Polsce Wolt rozwozi dania w 10 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.

 

Źródło: Wolt / inf. prasowa

21-04-2021

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)