RZESZÓW / PODKARPACIE. Przeprowadzka rzeszowskiej Castoramy z ulicy Rejtana już na finiszu. Popularny market zajął oddalony o kilkaset metrów budynek po dawnym Tesco, przy al. Powstańców Warszawy 13. W nowym sklepie można już odebrać zamówienia, skorzystać z wybranych usług oraz zrobić od ręki zakupy w otwartym ogrodzie zewnętrznym i składzie budowlanym.
Foto (2): mat. prasowe Castoramy
Nowa Castorama oddalona jest o kilkaset metrów od starego sklepu, ale dzięki przejęciu obiektu po Tesco znacznie powiększono ofertę oraz jej możliwości usługowe. Obecny sklep to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej okazałych sklepów sieci.
Nowy obiekt zajmuje powierzchnię 17 000 metrów kwadratowych, co czyni go obecnie jedynym z największych sklepów w tym regionie z produktami do budowy, remontu i wyposażenia wnętrz i ogrodów.
Wewnątrz sklepu pojawiły się niedostępne do tej pory, a bardzo lubiane w innych lokalizacjach sieci, strefy inspiracji.
– Z przyczyn czasowych ograniczeń w funkcjonowaniu sklepów budowlanych nowa Castorama oferuje obecnie różne, bezpieczne formy zakupów. Wiele usług można zamówić zdalnie, a sprzedaż detaliczna jest prowadzona poprzez stronę Castorama.pl. Klienci mogą szybko odebrać zamówienie przed sklepem i przy okazji skorzystać z zakupów w ogrodzie zewnętrznym, który jest otwarty. Wewnątrz obiektu prowadzona jest sprzedaż hurtowa, dostępna dla przedsiębiorców wszystkich branż z aktywną działalnością gospodarczą, firm i instytucji – przekazuje Castorama.
Dla osób chcących zrobić zakupy od ręki udostępniono możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio w punkcie przy sklepie z natychmiastowym odbiorem. Produkty potrzebne na start sezonu ogrodowego, takie jak rośliny, sprzęt ogrodowy, czy ziemia i kora,można nabyć w zewnętrznych strefach ogrodowych. Dla budujących i remontujących udostępniono możliwość zakupu materiałów budowlanych przed sklepem
Wszystkie produkty można również zamówić online, bądź przez telefon, z możliwością odbioru zamówienia w specjalnie przygotowanym punkcie przy sklepie. Zamówienia są bezpłatnie kompletowane i przygotowane do wydania w czasie do 2 godzin.
Dostępne są również punkty CastoDrive, w których można odebrać produkty bez wysiadania z auta. Taka forma zakupów jest wygodna i bezpieczna.
Dla osób, które wolą odebrać zamówienie w domu lub pod wskazanym adresem, działa usługa „zamów z dostawą”. Wybrany asortyment może zostać dostarczony do Paczkomatu InPost lub wysłany firmą transportową lub przez kuriera.
Zwroty, reklamacje czy serwis funkcjonują na tych samych zasadach, w godzinach pracy sklepu. Nadal można korzystać z usług takich jak uruchamianie sprzętu ogrodowego, zamawianie montażu, docinanie płyt oraz, co najważniejsze, z profesjonalnej usług doradztwa i pomocy przy wyborze produktów i rozwiązań dla domu i ogrodu.
Szczegółowe informacje można sprawdzić telefonicznie pod numerem 17 85 82 100 lub online w serwisie sieci. Wszystkie usługi można zamawiać w trybie zdalnym – np. przez telefon.
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.