REKLAMA

RZESZÓW. W miejscu dawnego Tesco otwarto Castoramę (FOTO)

RZESZÓW / PODKARPACIE. Przeprowadzka rzeszowskiej Castoramy z ulicy Rejtana już na finiszu. Popularny market zajął oddalony o kilkaset metrów budynek po dawnym Tesco, przy al. Powstańców Warszawy 13. W nowym sklepie można już odebrać zamówienia, skorzystać z wybranych usług oraz zrobić od ręki zakupy w otwartym ogrodzie zewnętrznym i składzie budowlanym.

Castorama z zewnątrz

Foto (2): mat. prasowe Castoramy

Nowa Castorama oddalona jest o kilkaset metrów od starego sklepu, ale dzięki przejęciu obiektu po Tesco znacznie powiększono ofertę oraz jej możliwości usługowe. Obecny sklep to jeden z najnowocześniejszych i najbardziej okazałych sklepów sieci.

Nowy obiekt zajmuje powierzchnię 17 000 metrów kwadratowych, co czyni go obecnie jedynym z największych sklepów w tym regionie z produktami do budowy, remontu i wyposażenia wnętrz i ogrodów.

Wewnątrz sklepu pojawiły się niedostępne do tej pory, a bardzo lubiane w innych lokalizacjach sieci, strefy inspiracji.

Z przyczyn czasowych ograniczeń w funkcjonowaniu sklepów budowlanych nowa Castorama oferuje obecnie różne, bezpieczne formy zakupów. Wiele usług można zamówić zdalnie, a sprzedaż detaliczna jest prowadzona poprzez stronę Castorama.pl. Klienci mogą szybko odebrać zamówienie przed sklepem i przy okazji skorzystać z zakupów w ogrodzie zewnętrznym, który jest otwarty. Wewnątrz obiektu prowadzona jest sprzedaż hurtowa, dostępna dla przedsiębiorców wszystkich branż z aktywną działalnością gospodarczą, firm i instytucji – przekazuje Castorama.

Castorama strefy inspiracji

Dla osób chcących zrobić zakupy od ręki udostępniono możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio w punkcie przy sklepie z natychmiastowym odbiorem. Produkty potrzebne na start sezonu ogrodowego, takie jak rośliny, sprzęt ogrodowy, czy ziemia i kora,można nabyć w zewnętrznych strefach ogrodowych. Dla budujących i remontujących udostępniono możliwość zakupu materiałów budowlanych przed sklepem

Wszystkie produkty można również zamówić online, bądź przez telefon, z możliwością odbioru zamówienia w specjalnie przygotowanym punkcie przy sklepie. Zamówienia są bezpłatnie kompletowane i przygotowane do wydania w czasie do 2 godzin.

Dostępne są również punkty CastoDrive, w których można odebrać produkty bez wysiadania z auta. Taka forma zakupów jest wygodna i bezpieczna.

Dla osób, które wolą odebrać zamówienie w domu lub pod wskazanym adresem, działa usługa „zamów z dostawą”. Wybrany asortyment może zostać dostarczony do Paczkomatu InPost lub wysłany firmą transportową lub przez kuriera.

Zwroty, reklamacje czy serwis funkcjonują na tych samych zasadach, w godzinach pracy sklepu. Nadal można korzystać z usług takich jak uruchamianie sprzętu ogrodowego, zamawianie montażu, docinanie płyt oraz, co najważniejsze, z profesjonalnej usług doradztwa i pomocy przy wyborze produktów i rozwiązań dla domu i ogrodu.

Szczegółowe informacje można sprawdzić telefonicznie pod numerem 17 85 82 100 lub online w serwisie sieci. Wszystkie usługi można zamawiać w trybie zdalnym – np. przez telefon.

Źródło: mat. prasowe / Castorama

17-04-2021

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)