RZESZÓW / PODKARPACIE. W związku z wprowadzonymi nowymi obostrzeniami Urząd Miasta Rzeszowa apeluje do mieszkańców, aby załatwiali swoje sprawy, jeżeli jest to tylko możliwe, przez Internet lub telefonicznie, a jeżeli konieczne jest przyjście do urzędu, to pracownicy proszą o wcześniejsze umówienie się na konkretną godzinę.
Foto: archiwum Rzeszów24.pl
– Umawiając się telefonicznie w jakimś wydziale mieszkańcy unikną kolejek, zostaną szybciej obsłużeni i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc zmniejszy się ryzyko zakażenia – tłumaczy Marcin Stopa, Sekretarz Miasta.
– Chcemy, aby mieszkańcy – także w tym trudnym czasie pandemii – mogli szybko załatwiać wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami – dodaje pełniący obowiązki prezydenta Rzeszowa Marek Bajdak.
Stąd apel o umawianie się telefonicznie na konkretną godzinę, a tam gdzie to możliwe załatwienie sprawy przez telefon lub Internet. Ratusz zachęca do kontaktów i umawiania wizyt w poszczególnych wydziałach urzędu.
Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecnie procedury załatwiania spraw w urzędzie, a także wykaz spraw, które można załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępnyTUTAJ.
W razie wątpliwości, pod numerem infolinii: 1 77 88 99 00 pracownicy Urzędu Miasta Rzeszowa udzielą mieszkańcom wszystkich niezbędnych informacji, a także połączą z odpowiednim wydziałem lub jednostką.
Dostęp do e-usług, w tym do platformy e-PUAP zndajduje się TUTAJ
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.