RZESZÓW / PODKARPACIE. W związku z wprowadzonymi nowymi obostrzeniami Urząd Miasta Rzeszowa apeluje do mieszkańców, aby załatwiali swoje sprawy, jeżeli jest to tylko możliwe, przez Internet lub telefonicznie, a jeżeli konieczne jest przyjście do urzędu, to pracownicy proszą o wcześniejsze umówienie się na konkretną godzinę.
Foto: archiwum Rzeszów24.pl
– Umawiając się telefonicznie w jakimś wydziale mieszkańcy unikną kolejek, zostaną szybciej obsłużeni i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc zmniejszy się ryzyko zakażenia – tłumaczy Marcin Stopa, Sekretarz Miasta.
– Chcemy, aby mieszkańcy – także w tym trudnym czasie pandemii – mogli szybko załatwiać wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami – dodaje pełniący obowiązki prezydenta Rzeszowa Marek Bajdak.
Stąd apel o umawianie się telefonicznie na konkretną godzinę, a tam gdzie to możliwe załatwienie sprawy przez telefon lub Internet. Ratusz zachęca do kontaktów i umawiania wizyt w poszczególnych wydziałach urzędu.
Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecnie procedury załatwiania spraw w urzędzie, a także wykaz spraw, które można załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępnyTUTAJ.
W razie wątpliwości, pod numerem infolinii: 1 77 88 99 00 pracownicy Urzędu Miasta Rzeszowa udzielą mieszkańcom wszystkich niezbędnych informacji, a także połączą z odpowiednim wydziałem lub jednostką.
Dostęp do e-usług, w tym do platformy e-PUAP zndajduje się TUTAJ