RZESZÓW / PODKARPACIE. Ze względu na sytuację epidemiologiczną można starać się o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy na komunikację miejską. Bilet musiał być zakupiony do 17 października.
Foto: ZTM Rzeszów
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną oraz wprowadzonymi z tego powodu ograniczeniami zgodnie z Zarządzeniem nr VIII/1040/2020 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 4 listopada 2020 r. wprowadzono – na wniosek podróżnego – możliwość zwrotu kwoty za niewykorzystany bilet okresowy zakupiony do dnia 17 października 2020 roku.
Możliwość ta dotyczy wyłącznie następujących rodzajów biletów:
– 90-dniowy sieciowy imienny;
– 180-dniowy sieciowy imienny;
– imienny semestralny studencki;
– imienny semestralny uczniowski.
Wnioski o zwrot kwoty za niewykorzystany bilet okresowy zakupiony do dnia 17 października przyjmowane będą wyłącznie w okresie od dnia 4 listopada 2020 roku do dnia 30 listopada 2020 roku.
Wnioskując o zwrot środków za niewykorzystany bilet okresowy, bilet ten zostaje anulowany następnego dnia roboczego po przesłaniu do nas poprawnie wypełnionego i podpisanego wniosku.
Częściowy zwrot kwoty za niewykorzystany czas zakupionego biletu okresowego będzie liczony proporcjonalnie do stopnia jego wykorzystania. Zwrot będzie naliczany za okres od następnego dnia roboczego po przesłaniu do nas poprawnie wypełnionego i podpisanego wniosku do końca okresu ważności biletu.
Zwrot kwoty za bilet możliwy będzie po przesłaniu wypełnionego i podpisanego wniosku na adres: ZTM Rzeszów ul. Trembeckiego 3; 35-234 Rzeszów bądź e-mail: ebilet@ztm.erzeszow.pl
– Wnioski będą systematycznie rozpatrywane przez naszych pracowników. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość ponieważ czas rozpatrzenia reklamacji może być wydłużony – apeluje ZTM w Rzeszowie.
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz