Ponad 100 tys. użytkowników pobrało Portal Pasażera, aplikację PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. To ułatwienie w planowaniu podróży koleją i sprawdzaniu połączeń wszystkich przewoźników. Aplikacja zyskała dalsze udogodnienia – to czarny i kontrastowy motyw oraz większa możliwość personalizacji. Portal Pasażera jest do pobrania z Google Play oraz Apple Store.
Dla ponad 100 tys. korzystających i kolejnych użytkowników Portalu Pasażera, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły dodatkowe funkcje. Po aktualizacji aplikacji dostępny jest czarny motyw, co ułatwia korzystanie z Portalu w różnych warunkach. Dla osób słabowidzących przygotowana została wersja kontrastowa interfejsu. Użytkownik ma również możliwość powiększania czcionki.
Portal Pasażera ułatwia planowanie kolejowych podróży
Jest przydatny w codziennych wyjazdach do pracy, szkoły oraz wypadach okazjonalnych. Z aplikacją można planować podróż według własnych kryteriów m.in. daty, godziny, przewoźnika, czasu potrzebnego na przerwę lub na przesiadkę.
Aplikacja informuje o peronie i torze, z którego odjedzie pociąg
Można wybrać opcje połączenia bezpośredniego lub z przesiadkami. Są informacje o skomunikowanych połączeniach. Jest okazja poznania oferowanych w pociągu usług. Pasażerowie mogą obserwować trasę pociągu w czasie rzeczywistym oraz ewentualne zmiany w podróży.
Portal Pasażera to dobre źródło informacji o wszystkich pociągach pasażerskich. Wybraną relację pociągu można rozwinąć i sprawdzić czas przyjazdu do poszczególnych stacji na trasie. Dostępna jest też opcja planowania powrotu. Użytkownik może zapisywać ulubione relacje, rozkłady oraz stacje, z których często korzysta. Portal Pasażera umożliwia konfigurowanie „Szybkich połączeń”, takich, które będą stale widoczne na ekranie wyszukiwarki.
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz