PODKARPACIE. W ostatnim czasie PGE obserwuje nasilającą się wysyłkę fałszywych wiadomości skierowanych do Klientów PGE Obrót. Wiadomości SMS zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje wstrzymanie dostaw energii. PGE Obrót apeluje do klientów o rozwagę, a także o przekazywanie ostrzeżenia rodzinie oraz znajomym.
Foto: pixabay.com
– Prosimy naszych klientów, aby zachowali szczególną ostrożność, ignorowali takie wiadomości i pod żadnym pozorem nie klikali w aktywne linki w nich zawarte. PGE zgłasza przypadki wyłudzeń i oszustw do organów ścigania – informuje PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych.
Jak zapewnia PGE, wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są na bieżąco monitorowane, a strony zawierające fałszywy link blokowane.
Sprzedawca energii przypomina również, aby zawsze weryfikować informacje otrzymywane drogą elektroniczną.
– Zarówno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, jak i usługa PGE eFaktura pozwalają w każdej chwili sprawdzić podstawowe dane, takie jak np. saldo czy numer konta do opłaty faktury – przekazuje Mariusz Majewski, rzecznik prasowy PGE Obrót.
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.