RZESZÓW. 8 lipca br. rozpoczyna personalizowanie i wydawanie Rzeszowskiej Karty Miejskiej.
Dokumenty wymagane do otrzymania Rzeszowskiej Karty Miejskiej (e-karty):
prawidłowo wypełniony wniosek przesłany poprzez formularz dostępny TUTAJ lub wypełniony przez podróżnego na druku dostępnym w POP,
aktualne zdjęcie o maksymalnej rozdzielczości 1800 na 1200 px, a w przypadku osobistego składania wniosku zdjęcie o wymiarze 35×45 mm podlegające zwrotowi po spersonalizowaniu e-karty,
dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość podróżnego,
dokument potwierdzający typ ulgi (np. legitymacja szkolna) lub uprawnienie do bezpłatnych przejazdów,
Pierwsza spersonalizowana e-karta zostanie wydana podróżnemu bezpłatnie pod warunkiem jednoczesnego zakupu okresowego biletu elektronicznego.
Zakup biletu okresowego jest możliwy najwcześniej na 3 miesiące przed miesiącem jego obowiązywania (np. w miesiącu lipcu można zakupić bilet na 1 lub 2 wybrane miesiące sierpień, wrzesień lub październik).
Spersonalizowana e-karta wydawana jest podróżnemu za okazaniem dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i po pisemnym potwierdzeniu odbioru.
E-kartę można odebrać w Punktach Obsługi Podróżnego:
ul. Lisa Kuli 20 (tel. 17 86 60 346)
ul. Grottgera 22 (tel. 17 86 60 345)
ul. Targowa 1 (tel. 17 86 60 347)
czynne pon. – pt. 6:30 – 20:00, soboty – 7:00 – 14:0, w niedziele i święta nieczynne
Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20 (tel. 17 748 13 48)
otrzymasz punkty, które będziesz mógł wymienić na nagrody,
czytelnicy będa mogli oceniać Twoją wypowiedź (łapki),
lub dodaj zwykły komentarz, który zostanie wyświetlany na końcu strony, bez możliwosci głosowania oraz pisania odpowiedzi.
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.
Dodaj komentarz
Zaloguj się a:
Dodając komentarz akceptujesz postanowienia regulaminu.