Nie zapomnij o tym idąc po e-bilet!
RZESZÓW. 8 lipca br. rozpoczyna personalizowanie i wydawanie Rzeszowskiej Karty Miejskiej.
Dokumenty wymagane do otrzymania Rzeszowskiej Karty Miejskiej (e-karty):
-
prawidłowo wypełniony wniosek przesłany poprzez formularz dostępny TUTAJ lub wypełniony przez podróżnego na druku dostępnym w POP,
-
aktualne zdjęcie o maksymalnej rozdzielczości 1800 na 1200 px, a w przypadku osobistego składania wniosku zdjęcie o wymiarze 35×45 mm podlegające zwrotowi po spersonalizowaniu e-karty,
-
dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość podróżnego,
-
dokument potwierdzający typ ulgi (np. legitymacja szkolna) lub uprawnienie do bezpłatnych przejazdów,
Pierwsza spersonalizowana e-karta zostanie wydana podróżnemu bezpłatnie pod warunkiem jednoczesnego zakupu okresowego biletu elektronicznego.
Zakup biletu okresowego jest możliwy najwcześniej na 3 miesiące przed miesiącem jego obowiązywania (np. w miesiącu lipcu można zakupić bilet na 1 lub 2 wybrane miesiące sierpień, wrzesień lub październik).
Spersonalizowana e-karta wydawana jest podróżnemu za okazaniem dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i po pisemnym potwierdzeniu odbioru.
E-kartę można odebrać w Punktach Obsługi Podróżnego:
-
ul. Lisa Kuli 20 (tel. 17 86 60 346)
-
ul. Grottgera 22 (tel. 17 86 60 345)
-
ul. Targowa 1 (tel. 17 86 60 347)
czynne pon. – pt. 6:30 – 20:00, soboty – 7:00 – 14:0, w niedziele i święta nieczynne
-
Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20 (tel. 17 748 13 48)
-
C.H. Plaza Rzeszów, al. Rejtana 65 (tel. 17 748 13 49)
czynne pon. – soboty 10:00 – 18:00, w niedziele i święta nieczynne
materiały prasowe ZTM
08-07-2015
Udostępnij ten artykuł znajomym:
Udostępnij
Napisz komentarz przez Facebook
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz