RZESZÓW / PODKARPACIE. Sala Obsługi Klienta Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego FUnduszu Zdrowia w Rzeszowie zmienia tryb działania. Od poniedziałku 19 paździenika w siedzibie podkarpackiego NFZ będzie można zrealizować tylko pilne świadczenia.
Foto: screenshot / Google Street View
– Od 19 października 2020 roku zostaje ograniczona możliwość realizacji usług w Sali Obsługi Klientów POW NFZ w Rzeszowie. Uwaga! Obsługa może dotyczyć tylko pilnych zleceń na wyroby medyczne, po wcześniejszym uzgodnieniu, pod numerem telefonu przeznaczonym wyłącznie do tego celu: 17 86 04 146 oraz zawarcia umowy dobrowolnego ubezpieczenia również w przypadkach pilnych po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem telefonu 17 86 04 167, 17 86 04 265 – czytamy w komunikacie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Rzeszowie.
Usługi przeniesione do obsługi elektronicznej, telefonicznej i pocztowej:
– obsługa EKUZ i pozostałych dokumentów unijnych (poza E112 i S2),
– Certyfikat Tymczasowo Zastępujący EKUZ,
– leczenie uzdrowiskowe,
– weryfikacja statusu ubezpieczenia zdrowotnego,
– składanie skarg, wniosków, petycji,
– wnioski o zwrot kosztów leczenia poniesionych poza granicami kraju,
– ubezpieczenie dobrowolne,
– potwierdzania profilu zaufanego (PZ) dla klientów indywidualnych oraz w POZ.
W celu załatwienia spraw polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
Dokumenty, które muszą być zostawione w siedzibie NFZ, w formie papierowej można również wrzucić do specjalnej skrzynki. Wszelkie odpowiedzi na te dokumenty zostaną bezpłanie odesłane listem poleconym do domów pacjentów.
O przywróceniu działalności Sali Obsługi Klienta POW NFZ w Rzeszowie poinformuje w odrębnym komunikacie.
Źródło: NFZ Podkarpacki Oddział Wojewódzki w Rzeszowie