Kilka dni temu dostaliśmy wiadomość od naszego czytelnika, który skarżył się na działanie biletomatu w jednym z nowych autobusów przegubowych. Rzeszowski ZTM poinformował na swojej stronie o okresowych pracach technicznych, które mogą powowdować utrudnienia przy zakupie biletów. Czy to poprawi sytuację?
Foto: Czytelnik Rzeszów24.pl
– Chciałem kupić bilet w biletomacie przy Urzędzie Wojewódzkim, ale automat mi na to nie pozwolił. Po chwili wsiadłem do jednego z nowych przegubowców, gdzie za odliczoną gotówkę zamierzałem dokonać kolejnej próby zakupu. Biletomat nie przyjmował jednak gotówki. Całe szczęście, że miałem przy sobie kartę, bo na kolejnym przystanku czekali już kontrolerzy. Moje tłumaczenia raczej by ich nie przekonały. – napisał nasz czytelnik, pan Damian.
Ostatnie autobusy z przegubami pojawiły się na rzeszowskich ulicach w sierpniu. Umieszczone w nich biletomaty już teraz nie działają poprawnie. Opisana sytuacja nie jest pojedynczym przypadkiem problemów z urządzeniem. Pasażerowie informują, że maszyny potrafią zacinać się w momencie, gdy następuje wydruk biletu. Dochodzi do sytuacji, że po zakupie jednego biletu, wypadają dwie sztuki, ze względu na wcześniejsze zablokowanie się szczeliny.
Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie informuje, że w dniach 16.09.2018 od godziny 23:00 do 17.09.2018 do godziny 05:00 planowane są okresowe prace techniczne, w wyniku których mogą wystąpić problemy z zakupem biletu przez serwis ebilet.erzeszow.pl oraz w biletomatach. Czy przeprowadzane w tym czasie prace wpłyną pozytywnie na działanie urządzeń? Sprawne biletomaty mają spory wpływ na dobre funkcjonowanie komunikacji miejskiej.
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz