REKLAMA

Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

rganizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji, której tematem przewodnim będą skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Uczestnicy imprezy jak co roku mogą spodziewać się prelekcji ekspertów specjalizujących się w marketingu miejsca oraz przedstawicieli urzędów i instytucji odpowiedzialnych za działania promocyjne.

fot._1 (1)

Foto: Materiał nadesłany

Tematy i wystąpienia prelegentów zostały zaplanowane w taki sposób, aby kompleksowo przedstawić skuteczne sposoby promowania jednostek terytorialnych. W programie znajdują się zarówno konkretne przykłady kampanii wizerunkowych miast i regionów, jak również zagadnienia pośrednio powiązane z marketingiem miejsca, jak np. komunikacja z mediami czy aspekty prawne dotyczące brandingu. VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach odbędzie się w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie w dniach 25-26 października. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się przy pomocy formularza dostępnego na stronie wydarzania: http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Znajduje się tam również pełny program kongresu.

Osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu miast, powinny szczególnie zainteresować się prelekcjami m.in. Krzysztofa Kowalczyka, właściciela agencji marketingowo-szkoleniowej ACTIVE DAYS.pl, który podzieli się swoją wiedzą na temat promocji miasta poprzez storytelling, a także Wojciecha Czyżewskiego, przewodniczącego zespołu ds. Fabryki Pełnej Życia – projektu promocyjnego realizowanego przez Dąbrowę Górniczą w oparciu o rewitalizację terenów zajmowanych przez zlikwidowaną fabrykę „Defum”.

W pierwszym dniu VIII edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpi m.in. Robert Stępowski, redaktor naczelny portalu Marketing Miejsc, który przedstawi subiektywne zestawienie kampanii promocyjnych polskich miast i regionów minionego roku. – Jednostki samorządowe w Polsce z roku na rok są coraz bardziej świadome użyteczności i zalet płynących z dobrze przemyślanej promocji miejsca – mówi Robert Stępowski. – Podczas swojej prezentacji postaram się przekrojowo przedstawić najbardziej interesujące i oryginalne przykłady realizacji takich działań w zeszłym roku. Jestem przekonany, że niektóre z nich mogą posłużyć jako inspiracja dla innych instytucji.

O promocji za pośrednictwem social mediów opowiedzą leśniczy Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, którzy promują bieszczadzkie Nadleśnictwo Baligród m.in. poprzez zdjęcia oraz filmy prezentujące florę i faunę tamtejszych terenów. Niektóre z nagrań ich autorstwa rozprzestrzeniły się viralowo na szeroką skalę w internecie. Warto podkreślić, że obecnie ich fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 85 tys. osób.

Coraz popularniejszym trendem w działaniach marketingowych jest wykorzystanie influencerów. O tym, w jaki sposób mogą się oni przyczynić do promocji turystyki na przykładzie kampanii #visitpoland opowie Magdalena Żelazowska z Polskiej Organizacji Turystycznej. Nadal istotnym aspektem kampanii wizerunkowych miast i regionów są działania media relations. Krzysztof Łapiński z Agencji Timing, były rzecznik prasowy prezydenta RP, wyjaśni jak prowadzić komunikację z mediami w taki sposób, aby z perspektywy samorządu stała się ona elementem skutecznego dialogu.

W ramach kongresu oprócz wykładów i prezentacji zaplanowane są też warsztaty praktyczne. Pierwszy z nich poprowadzą Robert Sadowski oraz Kamil Kalinowski z Newspoint, którzy podpowiedzą uczestnikom jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia contentu. Drugie zajęcia zatytułowane Działasz lokalnie – promuj globalnie! Marketing miast i regionów – case studies przeprowadzą Katarzyna Kozioł i Tomasz Żmudzki z Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Materiał nadesłany

06-10-2018

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)