RZESZÓW. ZTM, Urząd Pracy, Urząd Wojewódzki i Policja zawiesiły bezpośrednie kontakty z klientami!
RZESZÓW / PODKARPACIE. Ze względu na zagrożenie epidemiczne spowodowane koronawirusem, Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie i Komenda Miejska Policji w Rzeszowie zdecydowały się na zawieszenie obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem. Sytuacja ma się utrzymać do odwołania.
Foto: pixabay.com
Komunikat Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie:
Informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania tut. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie nie prowadzi obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
Zalecamy załatwianie spraw telefonicznie e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl
Wszystkie Punkty Obsługi Podróżnego są nieczynne do odwołania.
Zachęcamy Podróżnych do wcześniejszego zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.
Komunikat Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie:
Szanowni Państwo!
aktualnie kluczowe znaczenie mają szeroko zakrojone działania profilaktyczne oraz zabezpieczenie funkcjonowania administracji odpowiedzialnej za bezpieczeństwo mieszkańców. Jednym z najważniejszych zadań służb epidemiologicznych jest rekomendacja pozostania w domach i ograniczenia spotkań, dużych zbiorowisk ludzi. Dlatego podjąłem decyzję, że od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania zostaje zamknięta obsługa klientów w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie.
Klientów PUW w Rzeszowie zachęcamy do kierowania swoich spraw za pośrednictwem telefonu lub maila.
Dane kontaktowe do poszczególnych komórek organizacyjnych PUW w Rzeszowie są dostępne TUTAJ.
Komunikat Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie:
Na podstawie Zarządzenia NR II/4/2020 Starosty Rzeszowskiego z dnia 13 marca 2020r. informujemy, że w okresie od dnia 16 marca 2020r. do odwołania, Powiatowy Urząd Pracy
w Rzeszowie będzie nieczynny dla interesantów, natomiast urząd nie przerywa pracy.
Wszelkie wnioski i dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną lub na adres pocztowy urzędu. Zachęcamy do korzystania z e-usług oraz kontaktu z urzędem poprzez:
- Infolinie:
- 801 002 124 obsługa połączeń przychodzących z sieci stacjonarnych
- 459 595 060 obsługa połączeń przychodzących z sieci komórkowych
Uruchamiamy dodatkowe linie telefoniczne:
- Ośrodek Ewidencji i Świadczeń: 17 25 00 111 oraz 17 25 00 140
- Centrum Aktywizacji Zawodowej: 17 25 00 222 oraz 17 25 00 236
- GCP w Dynowie: 17 25 00 411
- GCP w Sokołowie Młp.: 17 25 00 406
- ePUAP
- portal praca.gov.pl
- pocztę elektroniczną pup@pup.rzeszow.pl
- pocztę tradycyjną na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
- Ośrodek Ewidencji i Świadczeń ul. Partyzantów 1a 35-242 Rzeszów
- Centrum Aktywizacji Zawodowej al. Batalionów Chłopskich 7 35-038 Rzeszów.
Osoby ubiegające się o nadanie statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy powinny złożyć wniosek w postaci elektronicznej korzystając z systemu praca.gov.pl.
Więcej informacji TUTAJ
Komunikat Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie:
Do odwołania, w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie oraz w jednostkach podległych, zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów email dostępnych na stronie Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych, za pośrednictwem których można pozyskać dodatkowe informacje.
Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Miejskiego Policji w Rzeszowie realizowane jest Zespół ds. Skarg i Wniosków oraz Dyscyplinarnych Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Rzeszowie
Skargę można wnieść za pośrednictwem:
– urzędu pocztowego, kierując przesyłkę na adres:
Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-959 Rzeszów
– faksu: na numer 17 858 3309
– poczty elektronicznej: kmp.rzeszow@rz.policja.gov.pl
– platformy e-PUAP
Więcej informacji TUTAJ
Źródło: ZTM w Rzeszowie, PUW w Rzeszowie, PUP w Rzeszowie
lub zaloguj się aby dodać komentarz
Zaloguj się aby dodać komentarz