REKLAMA

RZESZÓW. ZTM, Urząd Pracy, Urząd Wojewódzki i Policja zawiesiły bezpośrednie kontakty z klientami!

RZESZÓW / PODKARPACIE. Ze względu na zagrożenie epidemiczne spowodowane koronawirusem, Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, Podkarpacki Urząd Wojewódzki, Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie i Komenda Miejska Policji w Rzeszowie zdecydowały się na zawieszenie obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem. Sytuacja ma się utrzymać do odwołania.

coronavirus-4914028_1280

Foto: pixabay.com

Komunikat Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie:

Informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania tut. Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie nie prowadzi obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Zalecamy załatwianie spraw telefonicznie e-mailowo lub za pośrednictwem platformy ePUAP:
– sekretariat: 17 866 0383, e-mail: ztm@ztm.erzeszow.pl
– rozkłady jazdy: 17 866 03 35
– windykacja: 17 86 60 359, e-mail: windykacja@ztm.erzeszow.pl
– bilety: 17 86 60 360; e-mail: sprzedaz@ztm.erzeszow.pl

Wszystkie Punkty Obsługi Podróżnego są nieczynne do odwołania.

Zachęcamy Podróżnych do wcześniejszego zakupu biletów za pośrednictwem:
– aplikacji mobilnych: GoPay, moBilet, SkyCash, MPay (bilety jednoprzejazdowe),
– strony zbiletem.pl (bilety okresowe),
– sklepu internetowego ebilet.erzeszow.pl (bilety okresowe),
– biletomatów stacjonarnych i mobilnych.

 


Komunikat Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie:

Szanowni Państwo!

aktualnie kluczowe znaczenie mają szeroko zakrojone działania profilaktyczne oraz zabezpieczenie funkcjonowania administracji odpowiedzialnej za bezpieczeństwo mieszkańców. Jednym z najważniejszych zadań służb epidemiologicznych jest rekomendacja pozostania w domach i ograniczenia spotkań, dużych zbiorowisk ludzi. Dlatego podjąłem decyzję, że od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania zostaje zamknięta obsługa klientów w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie.

Klientów PUW w Rzeszowie zachęcamy do kierowania swoich spraw za pośrednictwem telefonu lub maila.

Dane kontaktowe do poszczególnych komórek organizacyjnych PUW w Rzeszowie są dostępne TUTAJ.

 


Komunikat Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie:

Na podstawie Zarządzenia NR II/4/2020 Starosty Rzeszowskiego z dnia 13 marca 2020r. informujemy, że w okresie od dnia 16 marca 2020r. do odwołania, Powiatowy Urząd Pracy
w Rzeszowie będzie nieczynny dla interesantów
, natomiast urząd nie przerywa pracy.

 
Wszelkie wnioski i dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną lub na adres pocztowy urzędu. Zachęcamy do korzystania z e-usług oraz kontaktu z urzędem poprzez:

  1. Infolinie:
  • 801 002 124 obsługa połączeń przychodzących z sieci stacjonarnych
  • 459 595 060 obsługa połączeń przychodzących z sieci komórkowych

Uruchamiamy dodatkowe linie telefoniczne:

  • Ośrodek Ewidencji i Świadczeń: 17 25 00 111 oraz 17 25 00 140
  • Centrum Aktywizacji Zawodowej: 17 25 00 222 oraz 17 25 00 236
  • GCP w Dynowie: 17 25 00 411
  • GCP w Sokołowie Młp.: 17 25 00 406
  1. ePUAP
  2. portal praca.gov.pl
  3. pocztę elektroniczną pup@pup.rzeszow.pl
  4. pocztę tradycyjną na adres:
    Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
  • Ośrodek Ewidencji i Świadczeń ul. Partyzantów 1a 35-242 Rzeszów
  • Centrum Aktywizacji Zawodowej al. Batalionów Chłopskich 7 35-038 Rzeszów.   

Osoby ubiegające się o nadanie statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy powinny złożyć wniosek w postaci elektronicznej korzystając z systemu praca.gov.pl.

Więcej informacji TUTAJ

 


Komunikat Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie:

Do odwołania, w Komendzie Miejskiej Policji w Rzeszowie oraz w jednostkach podległych, zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczana pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu adresów email dostępnych na stronie Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych, za pośrednictwem których można pozyskać dodatkowe informacje.

Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Miejskiego Policji w Rzeszowie realizowane jest Zespół ds. Skarg i Wniosków oraz Dyscyplinarnych Wydziału Kadr i Szkolenia KMP w Rzeszowie

Skargę można wnieść za pośrednictwem:

– urzędu pocztowego, kierując przesyłkę na adres:

Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
ul. Jagiellońska 13
35-959 Rzeszów

– faksu: na numer 17 858 3309

– poczty elektronicznej: kmp.rzeszow@rz.policja.gov.pl

– platformy e-PUAP

Więcej informacji  TUTAJ

 

Źródło: ZTM w Rzeszowie, PUW w Rzeszowie, PUP w Rzeszowie

16-03-2020

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)