REKLAMA

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Numer ofery: StPr/20/0952 Dodne przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie


Udostępnij ogłoszenie znajomym:

Warunki pracy i płacy

Miejsce pracy:
OSMECKIEGO 6, 35-506 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków:
Prywatna Spółka profesjonalnie zajmująca się Zarządzaniem i Administrowaniem nieruchomości zatrudni pracownika na stanowisko: Administratora na terenie Rzeszowa i okolic. Zakres zadań: -kompleksowe administrowanie przydzielonym obiektem -nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości -przygotowanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych -prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej dotyczącej nieruchomości -organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu:
1
Zmianowość:
jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Liczba godzin pracy w miesiącu:
Data rozpoczęcia:
01.04.2020
Wynagrodzenie brutto:
od 3 900 PLN
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:
administrator nieruchomości

Wymagania Konieczne

Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące, brak

Wymagania Pożądane

Wymagania Dodatkowe

Dane pracodawcy

Pracodawca:
Garda sp. z o.o. sp.k.
Krótki opis działalności gospodarczej:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
OSMECKIEGO 6, 35-506 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
693 561 043
E-mail:
mcieplak@garda.rzeszow.pl
Język aplikacji:
polski
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób kontaktu / przekazania dokum:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - 17 8631808
Powrót do listy ofert PUP Przeglądaj oferty z Rzeszów24.pl
Dodaj ogłoszenie o pracę w Rzeszów24.pl
Inline
Inline