Prezydent Rzeszowa szuka specjalisty od wizerunku miasta

RZESZÓW. Prezydent Tadeusz Ferenc ogłosił konkurs na stanowisko specjalisty ds. komunikacji społecznej w rzeszowskim magistracie. Podania można było składać do poniedziałku.

Prezydent Tadeusz Ferenc na początku sierpnia ogłosił nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Rzeszowa. W zakresie zadań jest m.in. kreowanie pozytywnego wizerunku miasta. Do tej pory za wizerunek miasta odpowiedzialne były Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej oraz Biuro Prasowe. Teraz o jakość materiałów informacyjnych urzędu miasta ma zadbać nowy specjalista. Do jego zadań będzie należało m.in.  koordynowanie informacji wypływających z urzędu, będzie organizował spotkania z mieszkańcami, studentami, uczniami oraz środowiskami branżowymi w celu przekazywania informacji oraz zbierania uwag i opinii. Będzie analizował pytania i wnioski mieszkańców obsługiwanych przez Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańców oraz wszelkie informacje docierające do urzędu.

Stworzone przez prezydenta nowe stanowisko ma być samodzielne, zatrudniony na nim pracownik nie będzie podlegać pod żaden z wydziałów, ale bezpośrednio prezydentowi.

Jeśli chcesz aby twój komentarz pojawił się natychmiast, skorzystaj z formularza Facebooka.

Napisz komentarz: