Nie zapomnij o tym idąc po e-bilet!

RZESZÓW. 8 lipca br. rozpoczyna personalizowanie  i wydawanie Rzeszowskiej Karty Miejskiej.

Dokumenty wymagane do otrzymania Rzeszowskiej Karty Miejskiej (e-karty):

  • prawidłowo wypełniony wniosek przesłany poprzez formularz dostępny TUTAJ  lub wypełniony przez podróżnego na druku dostępnym w POP,

  • aktualne zdjęcie o maksymalnej rozdzielczości 1800 na 1200 px, a w przypadku osobistego składania wniosku zdjęcie o wymiarze 35×45 mm podlegające zwrotowi po spersonalizowaniu e-karty,

  • dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość podróżnego,

  • dokument potwierdzający typ ulgi (np. legitymacja szkolna) lub uprawnienie do bezpłatnych przejazdów,

Pierwsza spersonalizowana e-karta zostanie wydana podróżnemu bezpłatnie pod warunkiem jednoczesnego zakupu okresowego biletu elektronicznego.

Zakup biletu okresowego jest możliwy najwcześniej na 3 miesiące przed miesiącem jego obowiązywania (np. w miesiącu lipcu można zakupić bilet na 1 lub 2 wybrane miesiące  sierpień, wrzesień lub październik).

Spersonalizowana e-karta wydawana jest podróżnemu za okazaniem dokumentu potwierdzającego jego tożsamość i po pisemnym potwierdzeniu odbioru.

 

E-kartę można odebrać w Punktach Obsługi Podróżnego:

  • ul. Lisa Kuli 20 (tel. 17 86 60 346)

  • ul. Grottgera 22 (tel. 17 86 60 345)

  • ul. Targowa 1 (tel. 17 86 60 347)

czynne  pon. – pt.  6:30 – 20:00, soboty – 7:00 – 14:0, w niedziele i święta nieczynne

  • Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20 (tel. 17 748 13 48)

  • C.H. Plaza Rzeszów, al. Rejtana 65 (tel. 17 748 13 49)

czynne pon. – soboty  10:00 – 18:00, w niedziele i święta nieczynne

materiały prasowe ZTM

Jeśli chcesz aby twój komentarz pojawił się natychmiast, skorzystaj z formularza Facebooka.

Napisz komentarz: