REKLAMA

Dziś w Rzeszowie rozpoczął się Kongres PR

Dziś i jutro (21-22 kwietnia) w Hotelu Rzeszów odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Jego tematem przewodnim są media relations i promocja wydarzeń. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów związanych z branżą PR, a także uczestniczyć w warsztatach praktycznych.

Oto program Kongresu:

21.04.2016 (czwartek) – prowadzenie: dr DARIUSZ TWORZYDŁO, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o. oraz ADAM ŁASZYN, prezes zarządu Alert Media Communications

– godz. 9.00 – 10.00 – rejestracja uczestników kongresu,
– godz. 10.00 – 10.10 – Otwarcie Kongresu,
– godz. 10.10 – 11.00 – Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku – Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu Alert Media Communications,
– godz. 11.00 – 11.30 – Wizerunek służb – doświadczenia medialne – Maciej KARCZYŃSKI – były Rzecznik Prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji,
– godz. 11.30 – 12.00 – Wizerunek Kościoła i złożone relacje z mediami – ks. dr hab. Józef KLOCH – były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski,
– godz. 12.00 – 12.15 – przerwa,
– godz. 12.15 – 12.45 – Opłaca się? Czyli jak się przygotować do oceny, a następnie wykazać efektywność medialną wydarzenia? – Sebastian BYKOWSKI – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów,
– godz. 12.45 – 13.15 – Komunikowanie zmian – Magdalena BRZEZIŃSKA – Kierownik działu korporacyjnego, Grupa Żywiec,
– godz. 13.15 – 13.45 – Media własne korporacji – Konrad CIESIOŁKIEWICZ – Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska oraz Tomasz FILL | Ekspert z zakresu komunikacji dużych organizacji. Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Wykonawczego ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN SA,
– godz. 13.45 – 14.15 – Medialna skuteczność wydarzeń sportowych na przykładzie ASSECO Resovii Rzeszów – Bartosz GÓRSKI – Wiceprezes Zarządu ASSECO Resovia Rzeszów,
– godz. 14.15 – 15.20 – przerwa obiadowa,
– godz. 15.20 – 15.50 – Badania w public relations – Kuba ANTOSZEWSKI – PR Manager, Millward Brown SMG/KRC,
– godz. 15.50 – 16.20 – Spodziewaj się najgorszego – komunikacja z mediami interwencyjnymi w kryzysie – dr Krystian DUDEK – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, właściciel Instytutu PUBLICO oraz Bożena WALICKA-GÓRCZAK – Firma Pogrzebowa Walicki,
– godz. 16.20 – 16.50 – Absurdy i tautologie rynku public relations – Szymon SIKORSKI – Prezes Zarządu PUBLICON,
– godz. 16.50 – 18.10 – DEBATA z udziałem ekspertów – autorów książki wydanej z okazji XXV-lecia PR w Polsce: Mariusz SOKOŁOWSKI, Piotr CZARNOWSKI, Konrad CIESIOŁKIEWICZ, Filip SZATANIK, Jerzy OLĘDZKI – XXV-lat minęło…,
– od godz. 19.30 – spotkanie wieczorne.

22.04.2016 (piątek) – prowadzenie: Krzysztof SUSZEK – Fundator i Przewodniczący Rady Fundacji, dr Jarosław ŚWIDA – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

– godz. 9.00 – 9.30 – Wizja / Rzut / Odbiór / Start – jak budować niezabudowane, czyli jakość komunikacji fundamentem marki ICE Kraków? – Michał ZALEWSKI – PR & New Media – Krakowskie Biuro Festiwalowe i Centrum Kongresowe ICE Kraków,
– godz. 9.30 – 10.00 – Niestandardowa promocja standardowego wydarzenia na przykładzie kilku kampanii sprzedażowo – wizerunkowych – Adriana KUŚ – Kierownik Projektów e-marketingowych, specjalista ds. e-marketingu i lider zespołu sprzedażowego, Ideo sp. z o.o.,
– godz. 10.00 – 10.30 – Czy eventy mogą być dziadowskie, PR-owskie? Kiedy są wizerunkowe, PR-owe i efekty biznesowe? – Agnieszka BEDNARCZYK – Dyrektor Naczelna, Agencja Public Relations Strategia FM,
– godz. 10.30 – 10.45 – przerwa,
– godz. 10.45 – 11.15 – Fantastyczne pole minowe, czyli o zarządzaniu kryzysowym w eventach – Bohdan PAWŁOWICZ | IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o.,
– godz. 11.15 – 11.45 – Event jako promocja marki na przykładzie ESKA Music Awards – Bartek TYRAWSKI, Prezes Zarządu, Marcin BACHARA, Dyrektor ds. Marketingu, Promotor United Entertainment Sp. z o.o.,
– godz. 11.45 – 12.15 – Budowanie nie musi być nudne, czyli przepis na event na budowie według Skanska – Iwona WALCZAK – Koordynator Komunikacji Zewnętrznej Skanska S.A. oraz Agnieszka KOTELA – Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej Skansa S.A.,
– godz. 12.15 – 12.30 – przerwa.

WARSZTATY PRAKTYCZNE – godz. 12.30 – 14.00:
I BLOK – Prawo prasowe i autorskie – dylematy PR-owców – Grzegorz CHOROMAŃSKI – Radca prawny, członek Rady Dyrektorów stowarzyszenia SITE Polska,
II BLOK – Skuteczna promocja wydarzeń w mediach społecznościowych – Anna MIOTK – dyrektor ds. komunikacji PBI,
III BLOK – Event idealny, czyli jak przygotować i zmierzyć efektywność wydarzenia – Marcin SZCZUPAK – Kierownik Działu Raportów Medialnych – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

21-04-2016

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)